Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Pavlova T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Pavlova T. S. 
The phenomenon of negative emotions in the social existence of human [Електронний ресурс] / T. S. Pavlova, V. V. Bobyl // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2018. - Вип. 14. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2018_14_10
Мета роботи - визначення впливу негативних етичних емоцій на соціальне життя й діяльність особистості, що передбачає розв'язання певних задач: з'ясувати підходи до типологізації етичних емоцій, виділити окремі негативні етичні емоції і визначити їх здатність впливати на людську поведінку. Теоретичний базис. Теоретико-методологічною базою дослідження є визнання вагомого впливу етичних емоцій негативної направленості на діяльність людини в суспільстві. У зв'язку з цим пропонується їх розглянути як складний мультидисциплінарний феномен, що зумовлений як соціальними, так і особистісними факторами виникнення і має певну специфіку об'єктивації. Наукова новизна. Визначено, що, окрім деструктивного впливу на людину етичних емоцій негативного характеру, вони можуть також і конструктивно впливати на її поведінку; пов'язане це перш за все з тим, що людина не бажає переживати ці емоції і тому намагається уникнути ситуацій, які їх викликають. Висновки: етичні емоції провини, збентеження, гніву, відрази, презирства можуть впливати через когнітивний аспект емоційного процесу на процес прийняття рішень людьми, коли вони прогнозують ситуації, в яких ризикують відчути такі емоції. Так, емоція провини створює конструктивну установку, що спрямована на виправлення невідповідної суспільним нормам поведінки людини. Емоція збентеження мотивує людину поводитися більш доброзичливо в суспільстві з метою інтеграції в нього і схвалення з його боку, таким чином заохочуючи її дотримуватися соціальних і моральних угод і норм. Емоція гніву мотивує людину до дії з усунення несправедливості, при чому не тільки щодо неї самої, а й по відношенню до інших. Відкидаючи тих людей, що визивають моральну і соціальну відразу, суспільство створює систему покарань і заохочень, що діють як сильний стримуючий фактор для належної в соціально-культурному відношенні поведінки. Емоція презирства виконує функцію попередження покарання по відношенню до індивіда, що зневажається.
Попередній перегляд:   Завантажити - 927.873 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Zarutska E. 
Structural-functional analysis as innovation in public governance (case of banking supervision) [Електронний ресурс] / E. Zarutska, T. Pavlova, A. Sinyuk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 349-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Pavlov R. 
Influence of non-monetary information signals of the USA on the Ukrainian stock market volatility [Електронний ресурс] / R. Pavlov, T. Pavlova, A. Lemberg, O. Levkovich, I. Kurinna // Investment management and financial innovations. - 2019. - Vol. 16, Iss. 1. - С. 319-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/imfi_2019_16_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Zarutska O. 
The Innovative Approaches to Estimating Models of Modern Banks [Електронний ресурс] / O. Zarutska, T. Pavlova, A. Sinyuk, V. Khmarskyi, D. Pawliszczy, M. Kesy // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 26-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 815.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Pavlova T. 
Moral Emotions Phenomenon with Positive Valence аs а Social Behavior Incentive [Електронний ресурс] / T. Pavlova, R. Pavlov, V. Khmarskyi // Epistemological studies in philosophy, social and political sciences. - 2021. - Vol. 4, Iss. 2. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epstphsps_2021_4_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 779.405 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Zarutska O. 
Evaluation of Ukrainian banks’ business models by the structural and functional groups analysis method [Електронний ресурс] / O. Zarutska, L. Novikova, R. Pavlov, T. Pavlova, O. Levkovich // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 4. - С. 8-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Zarutska O. 
Changes in Ukrainian banks 'business models in times of military crisis [Електронний ресурс] / O. Zarutska, O. Ponomarоva, R. Pavlov, T. Pavlova, O. Levkovich // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 6. - С. 8-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.017 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського